Wednesday, September 26, 2007

Υπάρχω και όμως δεν είμαι εδώ...

Χτυπημένος μετά τις διακοπές από κακή διάθεση και τώρα χτυπημένος αλύπητα από τις εταιρείες τηλεφωνίας, αναγκαστικά φαίνεται ότι στο blog μου κάνω διακοπές εδώ και... έχω πχια ξεχάσει. Λέω ότι ευχαριστώ την εκλεκτή ιντερνετική μου πελατεία και αμέσως μετά την παραμελώ κανονικότατα! Ε, είναι σωστός επαγγελματιΖμός αυτό;.. Βρήκα στην ζούλα έναν υπολογιστή με παροχή ίντερνετ και είπα να το ξεκουνήσω λιγάκι το αναθεματιΖμένο το κατάστημα. Αράχνες πχιάσαμε πχια! Μετά από τόσο καιρό αποχής από τα ιντερνετικά ήρθαν και με πχιάσανε και τα υπαρξιακά μου και έτσι είπα να βγάλω ένα νέο ταπεινό ημιεταιρόφωτο ποιηματάργιο που ημιεταιροφωτίζεται από το αντίστοιχο ήδη αιθεριΖμένο στα "Δγιαμάντγια" του 958 "Ντολμαδάκια γιαλατζί" του Γιάννη Σημαντήρα. (Ε, πόσταρε το ρε άνθρωπε και 'σύ, να του χώσουμε και κανένα λινκάκι...)
Ε, και εγώ λοιπόν το δικό μου το βαφτίζω "Ιμάμ Μπαϊλντί" γιατί... μπαΐλντισα!




Ιμάμ Μπαϊλντί

Υπάρχω∙
και όσο υπάρχω, υπάρχω;


Δεν υπήρχα∙
και όσο δεν υπήρχα, υπήρχα;

Δεν θα υπάρχω∙
και όσο δεν θα υπάρχω, θα υπάρχω;


Υπάρχω,

Υπάρχω,

και όμως δεν είμαι εδώ...

6 Comments:

Blogger John G. Simandiras said...

-- γκραγκ!
(ρεύτηκα)

υπάρχει φαΐ!

ΓΣ

26 September, 2007 23:28

 
Blogger nahames nakanamoko said...

E-mahm bye-l-dee!

Υπομονή υπομονή, όλα θα γίνουν όπως πριν!

26 September, 2007 23:43

 
Blogger Zpi said...

κλαπ κλαπ κλαπ
Τι επιστροφη!

27 September, 2007 01:22

 
Anonymous Anonymous said...

tertuμπαϊλντιliano!!!!
κιμάς τα υπαρξιακά σου, εεε?

ώρα για διακοπές μου φαίνεται ήρθε πάλι, για να αποφασίσει το ιμαμυαλό σου αν υπάρχεις και πού είσαι.
κι όταν γεμίσει από την maximo ύπαρξή σου, γράψε κι ένα ποιηματάργιο με τίτλο "γεμιστά χωρίς κιμά" (αν δεν βρεις να το φωτίσεις, έχω ένα πολύμπριζο αρκεί να επισημάνεις την αφεντιά μου ως χορηγό: "μπιζ τζιζ").
:P

τρελλόπαιδο!

(πολλή αράχνη εδώ μέσα. πάω να βρω κλίβανο κι εσύ μια σύνδεση + υπολογιστή...)
:D

27 September, 2007 10:37

 
Blogger lazinio said...

γουελκομεν

30 September, 2007 23:01

 
Blogger Tertuliano Máximo Afonso said...

John εκφράσου ελεύθερα αγόρι μου.
Αν θες υπάρχει -κι όμως δεν είναι εδώ- κι άλλο πιάτο.

Nahames υπομονή υπάρχει -κι όμως δεν είναι εδώ-, αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω να γίνονται όλα όπως πριν...

Zpi αληταρά επιστροφή δυστυχώς δεν υπάρχει. Κι ας είναι εδώ...

Γεια σου ρε Μπιζελάκι! Δεν γίνεσαι καλύτερα χορηγός (ευγενικός, αγενής όπως θέλεις) παροχής ίντερνετ; Αυτό είναι που δεν υπάρχει κι ούτε είναι εδώ...
Ωραία η ιδέα για τα "γεμιστά χωρίς κιμά"!

Φίλε lazinio γεια!
Υπάρχω...

04 October, 2007 21:59

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home