Sunday, October 28, 2007

Επέτειος.


Ο Χ Ι !




Δεν γίνομαι 30 χρονών, Ω Διάβολε...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

αν εσύ δεν γίνεσαι τριάντα, τότε ημερολoγιακά είμαστε στην 1η μέρα του Απρίλη, επέτειος της ψεμματούρας...
:P

εκτός αν αρνιόσουν να βγεις από την κοιλιά της μανούλας σου και φώναζες ΟΧΙ! ΟΧΙ! οπότε η ηρωική αυτή "έξοδος" εορτάζεται ταυτόχρονα με το έπος του '40...
:D
ΑΕΕΕΡΑΑΑΑΑΑΑ!

29 October, 2007 08:56

 
Blogger WinterAcademy said...

χα! και που να φτασεις τα 35 [οπως μου λενε, εγω ουδεμία σχέση έχω με το άθλημα..] κι αρχίζεις να αισθάνεσαι πως ανέβηκες στην κορυφή και τώρα αρχίζει η κατηφόρα..

courage..

29 October, 2007 17:51

 
Blogger Tertuliano Máximo Afonso said...

Mpizelw μου μάλλον μόλις έβγαινα από την κοιλιά της μανούλας αυτή ήταν που φώναζε ΌΧΙ! ΌΧΙ!..
:DDD

WinterAcademy πολύ χαίρομαι που σε βλέπω (ιντερετικά βέβαια εννοώ!). Σιγά μην σκάσω που ήρθαν τα 30. Ένας ημιανόητος αστεϊσμός ήταν το παρόν post. Ας έρθουν και τα 35 και 55 και τα 75... με τα χρόνια θα σκάμε τώρα; Άλλα προβλήματα δεν είχαμε...

Σας ευχαριστώ πολύ και τους δυο σας!
:)))

30 October, 2007 19:14

 
Blogger Leigh-Cheri said...

μωρέ, όσο και να φωνάζεις...

Χρόνια πολλά!
Και στα 30 και στα 40 και στα 90.
Αρκεί να περπατάς...και να γελάς:-)

Φιλιά

07 November, 2007 01:51

 
Blogger Georgios Giannopoulos said...

τώρα είδα την ανάρτηση αυτή..

Χρόνια πολλά.. έχουμε κοντινά γενέθλια (21-Οκτ εγώ).

12 November, 2007 17:22

 
Blogger Tertuliano Máximo Afonso said...

Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
:)

15 November, 2007 23:24

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home