Wednesday, May 31, 2006

Απάντηση του κ. Γιάννη Πετρίτση

Απάντηση στο post του παρόντος ιστολόγιου σχετικό με την ανταπόκριση της παράσταση "Αγαπητέ κύριε Καβάφη..." είχα και από ίδιο τον συνθέτη της παράστασης κ. Γιάννη Πετρίτση.
Χαρά μου στο κείμενο
του κ.Πετρίτση ήταν η διαπίστωση του φιλικού τρόπου γραφής, ο οποίος θέλω να πιστεύω ιχνογραφεί και μέρος του χαρακτήρα του. Θεωρώντας πως η επιστολή αυτή αποσαφηνίζει μερικές πτυχές της βραδιάς και των προθέσεων των διοργανωτών, θεώρησα σκόπιμο να την δημοσιεύσω αυτούσια.




"Αγαπητέ Νάσο,

διαβάσαμε με προσοχή όσα γράφεις στην ιστοσελίδα σου για την παράσταση «Αγαπητέ κύριε Καβάφη...» που δεν πραγματοποιήθηκε .

Είναι πολύ φυσικό κάτι να μην σας αρέσει, αλλά δεν είναι καθόλου φυσικό να υπάρχει τόσο κακός ήχος όπως περιγράφεις . Εμείς από τη σκηνή φυσικά δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι ακούτε . Εμείς κλείσαμε ένα χώρο με επαγγελματίες τεχνικούς όπως το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Αλλά ότι κι αν ηχητικά συνέβη , πιστεύουμε ότι η έκρηξη μιας μερίδας θεατών από το πρώτο κιόλας τραγούδι ήταν μάλλον υπερβολική.

Όμως μας κατηγορείτε άδικα όταν λετε ότι η Κάτια Δανδουλάκη και ο Γρήγορης Βαλτινός δεν ήταν εκεί . Εμείς αρχίζουμε την παράσταση σταδιακά (όπως κάναμε και στο Μέγαρο της Αθήνας) . Μετά τις πρώτες απαγγελίες με video (γιατί θέλουμε να δείξουμε εικόνες της Αλεξάνδρειας και του Καβάφη) και μετά ακολουθούν τα live που δεν προλάβατε να δείτε.

Απόδειξη ότι Βαλτινός και Δανδουλάκη ήρθαν αμέσως μετά (παρά το σοκ που είχαν από τις έξαλλες αντιδράσεις ) στο επίσημο δείπνο που προσφέραμε στο Interni . Άλλωστε ο Γρηγόρης Βαλτινός ήταν από την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη και βγήκε ζωντανά στην ΕΤ-3 απαγγέλλοντας Καβάφη.

Κρίνετε μας για ότι δεν σας άρεσε ,αλλά μην μας προσβάλετε για κάτι τόσο βαρύ .Ότι θέλαμε να σας εξαπατήσουμε με Βαλτινό – Δανδουλάκη « μαϊμού».

Σε ευχαριστούμε που έστω και σ’ αυτή την ατμόσφαιρα βρήκες συμπαθητικά τα δύο πρώτα τραγούδια που κατάφεραν να ακουστούν.

Στείλε μας με e-mail τη διεύθυνση σου και με αγάπη θα σου στείλουμε την κασετίνα του "Αγαπητέ κύριε Καβάφη...» που πάει "σφαίρα" στα βιβλιοπωλεία παρόλο που δεν ακούγεται στο ραδιόφωνο στα γνωστά play list ...ξέρεις ...και θα περιμένουμε πιο ολοκληρωμένη γνώμη αυτή τη φορά.

Mε φιλικούς χαιρετισμούς,

Γιάννης Πετρίτσης"


Εκτενή απάντηση στον Κύριο Πετρίτση έχω ήδη αποστείλλει με mail.
Eπίσης αυτό που ήθελα να προσθέσω εδώ
(εκτός από ότι όσα έχω γράψει ως τώρα συνεχίζουν να ισχύουν από μέρους μου) είναι ότι μέσα από το κείμενο της ανταπόκρισης από την παράσταση αυτό που προσπαθήσα ήταν απλά να περιγράψω την όλη κατάσταση της άτυχης βραδιάς μέσα από την προσωπική οπτική γωνία ένος θεατή, χωρίς όμως παράλληλα να προσπαθήσω να αφήνω αιχμές για ύπουλες προθέσεις των διοργανωτών.


Το μόνο που ίσως να χρειάζεται μια περαιτέρω διευκρίνιση -και τη δίνει ο κ. Πετρίτσης στην απάντησή του- (όχι μόνο σε εμένα αλλά και σχεδόν σε όλο το κόσμο που αντέδρασε έντονα) είναι σχετικά με την αρχική, όπως τελικά αποδείχτηκε, βιντεοπαρουσία των ηθοποιών Βαλτινού-Δανδουλάκη. Η διακοπή της παράστασης δυστυχώς απέτρεψε τελικά την εμφάνιση τους στην σκηνή, με αποτέλεσμα τις λανθασμένες εντυπώσεις εξαπάτησης.


Υ.Γ.: Tο βιβλίο και το cd "AΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΒΑΦΗ..." κυκλοφορεί απο τη δισκογραφική εταιρία Bonus.

1 Comments:

Anonymous Φένια said...

Ε συγγνώμη, ρε παιδιά!
Δεν φταίει το Μέγαρο, δεν φταίνε οι διοργανωτές της παράστασης, δεν φταίνε οι συντελεστές της παράστασης…δηλαδή, μήπως έπαθε το κοινό ομαδική παράκρουση κι άκουγε ό,τι ήθελε; Ή μήπως είμαστε όλοι τόσο κακοπροαίρετοι και κακόπιστοι;

κ. Πετρίτση, όταν λέτε «εμείς κάναμε τις πρόβες μας» ή «πήραμε τους καλύτερους τεχνικούς», τι ακριβώς εννοείτε; Το έγραψα και σε προηγούμενο σχόλιο. Εγώ την πρόβα την καταλαβαίνω στον χώρο και με τα μέσα, υπό τις συνθήκες, δηλαδή, υπό τις οποίες πρόκειται να παρουσιαστεί μία δουλειά. Αλλιώς δεν έχει νόημα η πρόβα. Βέβαια, δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω. Μπορεί όντως, να το κάνατε κι αυτό, οπότε τότε θα πρέπει να αναζητηθούν τα αίτια αλλού. Όμως εγώ αυτό είδα.
Κι αν μιλώ για κάτι, αυτό δεν είναι η «εξαπάτηση», δεν είναι αυτό που ένιωσα τόσο –αν και επιτρέψτε μου, παρά τα όσα λέτε στο mail σας να κρατώ κάποιες επιφυλάξεις όσον αφορά στην παρουσία ή μη των Δανδουλάκη, Βαλτινού. Αν ήταν όντως εκεί, γιατί δεν βγήκαν να «κατευνάσουν» λιγάκι τα πνεύματα όταν τα πράγματα είχαν πάρει αυτήν την περίεργη και άσχημη τροπή; Και επίσης, ένας κύριος που καθόταν πίσω μας ήρθε μέχρι κάτω διαμαρτυρώμενος ακριβώς γι` αυτό το πράγμα, για το ότι οι φωνές ήταν ηχογραφημένες ενώ οι ηθοποιοί λείπανε. Γιατί ο κύριος που μας μιλούσε (και που ίσως ήσασταν κι εσείς ο ίδιος) δεν εξήγησε πως θα εμφανιζόντουσαν στην συνέχεια; Τον κ. Χατζή, ας πούμε, γιατί προσπαθήσατε να τον χρησιμοποιήσετε κατά ανάλογο τρόπο (και πολύ καλά κάνατε); Είναι παράλογο όλα αυτά να μας βάζουν σε υποψίες;

Παρ` όλ` αυτά, επαναλαμβάνω, εγώ αυτό που πιο πολύ ένιωσα, δεν είναι η «εξαπάτηση», ο χρόνος, άλλωστε, που δόθηκε στην όλη ιστορία ήταν ελάχιστος, αλλά ότι όλα μάλλον γίνανε πολύ πρόχειρα. Σαν «αρπαχτή» το ένιωσα, πραγματικά. Το λιγότερο, σαν έλλειψη υπευθυνότητας.
Και είναι κρίμα, για εσάς πιο πολύ, γιατί η κ.Δανδουλάκη, ο κ. Βαλτινός κλπ, είναι ήδη γνωστοί για την αξία τους και για όλα κι έτσι θα παραμείνουν.
Η δικιά σας δουλειά είναι αυτή που θα φαινότανε και, με κάθε ειλικρίνεια, -όπως είπα όλα τα υπόλοιπα θα πω κι αυτό- εγώ πιστεύω πως είναι μάλλον πολύ πολύ καλή και εξακολουθώ να θέλω να την δω!

Δεν είμαι απ` αυτούς που φωνάζανε μέσα στο Μέγαρο, αλλά τους δικαιολογώ απόλυτα.
Επίσης, δεν είμαι απ` αυτούς που καταδικάζουν αμέσως μόλις κάτι συμβεί και σίγουρα, είμαι η τελευταία χωρίς αδυναμίες, ελαττώματα και λάθη.
Ωστόσο, ήρθα να δω κάτι που, όπως είπα, είμαι σχεδόν σίγουρη πως θα μου άρεζε πολύ, και δεν τα κατάφερα. Το να μην αναλαμβάνει-παραδέχεται κανένας την ευθύνη, αυτό είναι που μ` εκνευρίζει.
Κι ούτε η επιστροφή των χρημάτων από τα εισιτήρια με ικανοποιεί. Θα προτιμούσα να επαναληφθεί η παράσταση, χωρίς τα λάθη της προηγούμενης φοράς, και να την παρακολουθήσω. Αυτή, νομίζω πως θα ήτανε και η καλύτερη απάντηση από εσάς σε όλες τις διαμαρτυρίες, τις καχυποψίες και τα σχόλια. Αν κάτι τέτοιο συμβεί, όποτε ξαναδοθεί αυτήν η ευκαιρία, εγώ πάντως θα είμαι εκεί.

Συγγνώμη αν σας κούρασα με το μέγεθος του «λόγου» μου ή αν σας στενοχώρησα λιγάκι, μα κι εγώ στενοχωρήθηκα που έφυγα κακήν κακώς.
Εύχομαι, ειλικρινά, καλή πορεία στην κασετίνα για τον Καβάφη, θα είναι κέρδος για όποιον την βάλει στο σπίτι του (αν και δεν την έχω ακούσει ακόμη), και καλή συνέχεια στις δουλειές σας.
Αν μη τι άλλο, τ` όνομά σας θα το θυμάμαι και με την πρώτη ευκαιρία θα φροντίσω να γνωρίζω ό,τι κάνετε καλλιτεχνικά, ξεκινώντας, βέβαια, απ` αυτήν ακριβώς την κασετίνα.

Με κάθε τιμή,
Φένια

01 June, 2006 06:35

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home